Ce am mai invățat în ultimul timp

image

    Am invățat că sigurul capabil să te ajute esti tot tu,la sfarsitul zilei.Că oricât ai căuta ajutor in oamenii din jur,îl gasesti numai in tine.
    Oamenii judecă,cu voce tare sau nu si ajung sa pună la perete tot ce depașeste tiparul limitat in care au fost turnati de generații.
      Că cei mici o să fie intr-o zi cei mari si o să schimbe lumea,așa cum noi nu am fost capabili.
      Am mai învățat că toata treba cu dragostea si siropul sentimental e suportabil in doze minuscule.Că prietenii devin straini intr-o fractiune de secundă si apar oameni noi fără de care nu mai poti sa traiesti,ca o dependență justificată pe alocuri.
     Că uneori copiii sunt minunati si frumosi,mici oameni care ne dau sensuri intr-o fractiune de secundă.
     Am învățat ca oamenii pleacă sau se schimbă si rămân .Cam asta.
    

3 thoughts on “Ce am mai invățat în ultimul timp

Leave a Reply

