,,Bruneto,tu te iubesti?”

image

  Intrebarea a venit neasteptat,de la o colega,acum cateva zile.Am fixat-o cu privirea si am raspuns un “Nu.” hotarat si taios,care si-a spart ecoul de toti peretii holului.
   Intrebarea s-a plimbat pe usile mintii mele ore intregi apoi,nelasandu-ma sa ma gandesc la orice altceva.
        “Bruneto,tu te iubesti?”

         De ce m-as iubi?Nu-mi iubesc egoismul si nerabdarea,gandurile negre si pala de asteptari si vise pe care le impletesc in jurul fiecarui eveniment fericit din viata mea.
Nu-mi iubesc caracterul uneori si nici usurinta cu care îi fac pe altii sa sufere.
Stiu că daca maine m-as intalni cu mine pe strada,nu stiu cu câtă seninatate m-aș privi in ochi.Urasc cu fiecare moleculă care a fost odata parte din mine,orice gest neînsemnat care a facut pe cineva să sufere.Incă regret anumite lucruri si simt ca încă nu am demnitatea necesară să mă iubesc  măcar pe mine,nu pe altcineva.
       Nu mă iubesc pe mine,ci pe oamenii care imi sunt incă alături si merg ,nu in urma pașilor mei,ci lângă mine,pașii nostri impletindu-se si lasând  urme in zăpadă.
       Iubesc orice floare sau vorbă care m-a facut un om mai bun,pentru o clipă,cândva.Si mai iubesc șansele pe care le primesc,deși ambele părți stiu foarte bine că nu le merit.

 
Străine,tu te iubești?
     

5 thoughts on “,,Bruneto,tu te iubesti?”

  1. Cred că ştii că uneori urăsc totul la mine. Tot ce ţine de psihic, îmi văd sufletul distrus.
    Dar ştiu că tu eşti un om bun. Ştiu că mintea mea neagă încăpăţânat posibilitatea de a nu fi adevărat. Nu ştiu cât te iubeşti tu pe tine, dar ştiu că ar trebui să te iubeşti.

  2. Io cred ca printesa cateodata da una cu tocul in botul salvatorului… asa, din greseala. Uneori, viata e facuta din neatentii, mai mult decat din detalii frumoase. din ceea ce pierdem la noi si la ceilalti, decat din ceea ce stim sa valorizam. Cu toate astea, vorba batlanului, du-te si prinde un peste bun, in lumea asta mare si frumoasa. Tine-o tot asa!

Leave a comment