Față în față

image

      Pentru mine,interactiunea cu oamenii au fost mereu dificile,ca niste extemporale rapide date de existenta in care ne invartim intr-o continua cautare.Mi-e greu sa ma atasez sau sa creez legaturi si îi admir si invidiez in acelasi timp ce cei ce o fac cu lejeritate si naturalete,cu zambet pe buze.
      De obicei imi ia cativa ani sa ma obisnuiesc cu cineva nou ,sa nu mai fiu incordata si hiper atenta la tot ce spun.E ca un calcul meschin pe care il fac:”Scade si-urile ,aduna daca-urile ,inmulteste falsele pudori si imparte totul la realitate.”
      
      Cred ca unul din lucrurile pe care le-am invatat anul trecut a fost sa vad.Dincolo de frumos si atractiv ,de perdele si masti venetiene impodobite cu pene si cristale,de camasi albe suflecate la maneci ,de abur de cafea si de dor de ducă.
      Nu m-am schimbat foarte mult de atunci insa am invatat sa vad persoanele ce imi vorbesc dincolo de infatisare si aparenta ,ci acolo unde magia se intampla,in suflet.Cred ca oamenii care-si lasa sufletul expus,dar doar cat tu sa il vezi,sunt niste cautatori;mă schimbă si mă fac fericită pentru o secundă din eternitate.
     Putini oameni mi-au citit mintea ,iar si mai putini ,sufletul.

Am zis ca-mi scriu povestea.Asta fac.N-am inceput cu “A fost odata ca niciodata.”Nu inca.
   

3 thoughts on “Față în față

  1. Si eu am oarece probleme legate de interactiunea cu strainii, nu ma pricep si nici nu imi place sa intru-n vorba aiurea, sa ma fac “vazut”… DAR!, odata ce intru in vorba si vad ca e loc de glume, greu ma mai opreste cineva😀

Leave a Reply

