Draga Suflet,(2)

image

     Draga Suflet,

    Mi s-au terminat notele din portativ si simt ca zilele mi se sfarsesc de fiecare data cand apune soarele.
    Ne-am pierdut unul pe altul intr-o zi de marti aglomerata,la Unirii cand mi-ai dat brusc drumul la mana si te-ai dizolvat in multime.Te-am cautat din priviri minute intregi si inca mi se pare ca te vad in reflexia vitrinelor ,mergand pe urma pasilor mei.
      Stii ce usurare e in zilele noastre sa n-ai suflet?
Să fugă vorbele si gandurile de tine,sa calci pe aer si să nu mai simti frigul sau caldura,tristetea sau iubirea?
Ma saturasem de locurile straine in care ma duceai,pline de fum si ras obscen,de mesele in jurul carora ne sufocam inima  ,de paharele pe care s-au plimbat atatea buze straine,sarutate sau sarate de lacrimi ,pline de soapte de iubire sau de dor,de ura sau frustrare,inainte sau după noi.
      Iubesc oamenii curajosi si liberi care zgarie fara mila peretii inchisorii mele,bat cu pumnii si urla sa ies afara cand eu ma ghemuiesc intr-un colt ,stiind ca mastile mele nu se compara cu claritatea expresiei lor ,iar pasii nostri impreuna,au un ecou dezacordat si nesincer.
        Suflet?Eu nu am suflet.Cand aveam,sufletul meu parea schitat de Caragiale in perioada lui de glorie.Joaca in piesele altora,imi poarta mastile si apoi le imprastie pe podea ,de la usa de la intrare pana in biblioteca.
      Spune-mi data viitoare cand pleci ,doar ca sa iti spun ca ma voi agata de maneca ta si voi merge cu tine.
Vreau sa-mi spui clar,Suflete,ce a fost in capul tau sa-mi spui ca iubesti libertatea pasarilor si ca peretii inimii mele te sufoca ,iar palmele te ard de atata plimbat pe corpuri straine?

Mi-e dor de tine.Uneori.Mereu.

A ta Brunetă.

      

Leave a Reply

