Palarii

image

    Pălării.O camera plină de pălării si aer cald si umed ,de ecoul inimilor care bat in sincron din doua piepturi straine .Ecoul batailor se sparge de pereti,iar aerul vibreaza si mangaie perdelele inflorate de matase.
      Pe masa zace deschisa la mijoc o carte cu file vechi si roase de degete curioase care le-au mangait cu staruinta de-a lungul randurilor lascive ,poetice.
        – Mi-ai reprosat ca nu ti-am spus cand am plecat ,dar oare nu ti-ai dat  seama ca ne spusesem deja adio?
          – As vrea sa stiu ce gandesti,ce-ti curge prin vene;simti revolta,ura,resemnare?Iti mai amintesti ziua aia in Cismigiu in care ai zdrobit buburuza cu degetul aratator pentru ca ai spus ca nu ai nevoie de norocul ei?
           – Tu-mi legi toate amintirile de tine,fiecare minut de pe ceasul meu ti-arata chipul si mă doare cand un strain ma opreste si ma intreaba “Cat e ora?”,parca e trimis de tine sa ma chinuie,sa ma zdrobeasca si sa se uite cum cad in genunchi de durere.

“Tu esti prima,ultima,si singura mea dragoste.”
    
       

Leave a Reply

