Personaje din comun

image

   Piesele oamenilor sunt teribile,dureros de frumoase,vibreaza suflete,spala ochii de lacrimi si ca orice lucru se termina trist,brusc si ranesc ,lasa urme pe obraji arsi de soare si inimi ranite.
      Oare cine sa fiu azi?
Sa-mi irosesc pasii pe drumul unui personaj schitat in graba in metrou sau sa joc un rol vechi,pe care mi l-am insusit acum multi ani in drum spre casa?
     Pe cine sa las sa ma vada jucand rolul suprem,acela de om implinit,vesel si comun,care se alatura unei mase unitare si pe cine sa intuiesc ca poate sa ma vada pe mine,cea ranită de marginile taioase ale literelor care impletesc finalul povestii?
       Mă doare sufletul să vad cum oamenii isi vand povestile aproape pe nimic,cum zambesc dupa ce fac schimbul nefericit cu realitatea.
Cand se vor plictisi oamenii de spectacole date in mijlocul strazii,de cozile de la bilete,de povesti proaste ,spuse prin fum de tigara si lacrimi sarate,de drama si suferinta provocata de intentii proaste si pripite?

     Si cand o sa privim oamenii in ochi si o sa le spunem povestea,asa cum am scris-o noi,nu personajele  noastre?

Leave a Reply

