Urmele timpului trecut

image

      Mi-ai spus odata,demult că eu nu mai exist pentru tine,că ai sters orice urmă a existentei mele din a ta cu un burete plin de spumă si ai trecut mai departe.
        Daca ne-am intalni pe strada,ai trece incruntat si prins in ganduri crude pe langa mine,apoi te-ai intoarce să vezi daca tocmai ai trecut pe langă o parte de trecut sau a fost doar o himeră provocata de oboseala si ceata de afara.
       O parte din mine stie că lucrurile se schimbă,se transformă,evouleaza,dispar,dar sufletul meu nu le poate vedea decat pe cele vechi,neschimbate,obosite,rupte si tarate pe jos ,intre certurile noastre.
        Cred ca oamenii care sufera din dragoste sunt niste invingatori ai realitati pentru că au refuzat sa fie pietoni ai aerului si au coborat pe calea plină de pietre a lumii noastre meschine.
        Si eu cunosc cativa,si îi indragesc si admir cu sufletul pentru ca isi bandajeaza ranile cu grijă la sfarsitul zilei si nu cad in genunchi din pricina durerii si a renunțării.
        De dragoste nu poti să scapi,iar daca te impiedici si o pierzi ramai cu semne permanente si inestetice care iti amintesc că v-ati intalnit candva,pe o banca in parc acum o vreme…
     Semne care raman si ne fac sa ne gandim ca lumea nostra e gresită,schimbata,sparta sau rupta in bucati,dar nu.Semnele raman acolo doar pentru a ne demonstra ca am devenit oameni mai puternici.

      

One thought on “Urmele timpului trecut

  1. “Si eu cunosc cativa,si îi indragesc si admir cu sufletul pentru ca isi bandajeaza ranile cu grijă la sfarsitul zilei si nu cad in genunchi din pricina durerii si a renunțării.” ;))

Leave a Reply

