Mereu

image

    Iti amintesti ziua in care ti-am spus din senin,nervoasa pe tine si obosita ca suntem suma oamenilor din viata noastra?
     Suntem oare carausi facuti din bucati,din suflete de oameni sparte de podeaua transparenta dintre real si ireal?
       Stii de cate ori am dat cu sufletul tau de pamant,vrând doar o bucata din el pentru mine?Dar tu esti de-antregul si nu te spargi deloc,nici macar cat sa fur măcar putin si sa te am mereu cu mine.
        Uneori mi se face dor de tine si vreau sa te vad,să imi umpli narile cu mirosul tau de Dunhill negru si parfumul tau profund masculin si puternic,iar fix atunci ecranul telefonului meu prinde viata si primesc un mesaj de la tine .
          As vrea sa iti multumesc mai des ca te-ai impiedicat de mine in drumul tau si m-ai lasat să te ridic,fara prea multe proteste.Că ma faci sa rad si ca ma suni la 12 fara un minut sa imi spui “La multi ani!” in timp ce esti la un party obscur ,la zeci de kilometri de mine.
            Prieteni.Imi iubesc prietenii.

Leave a Reply

