Dragă Suflet,

image

Unde sa te ascunzi de sufletul tau cand pur si simplu simti ca nu mai are loc intre peretii existentei tale?
   Să-i spui sa plece,fara milă,dar sa lase o dâră de pietricele in urma lui,doar ca sa gaseasca drumul spre casa ramasa pustie si rece?
  
Am stiut intodeauna ca nu pot trai fara sufletul meu.E ceva ce nu se poate schimba ,ca soarele ce rasare de la est sau ca cele cinci degete de la fiecare mana.

“Sa-ti pavez calea cu pietricele de rau,ca sa gasesti drumul spre casa?”

Sau sa te las sa ratacesti pe strazi cautand o urma de mine pana cand renunti si cazi neputincios in genunchi,fara un ban sau nume,dar cu toate gandurile si iubirile mele intr-o valiza veche pe care o tarasti dupa tine,si-ti pierzi pasii in zgomotul ei?

Să ma intalnesti pe strada intr-o zi cetoasa de Joi si sa-ti spun intr-o doara ca mi-am schimbat adesa  acum,si vechiul loc s-a transformat intr-un muzeu dedicat bătăliilor pe care le-ai castigat cu ratiunea mea?

    Să-ti zic că arati deplorabil azi,Suflete,si ca ai palaria prafuita si pantofii murdari de mers pe strazi fara sfarsit,si ca mirosi ca amintirile mele vechi,in livada cu portocali,atunci cand erai tanar si naiv,crud si copil?;
că mi-e dor de tine de ma dor degetele cand incerc sa leg o idee la masina de  scris din sufragerie,că uneori inspir prelung doar cu gandul ca te absorb pe de-antregul din greseala ?

          Suflete,stii ca inca mă intreb daca ai gasit poza aia alb negru cu noi doi,facuta la Brasov acum 3 ani ,
in captusala de matase a gentii pe care o cari peste tot in lume si daca tu mă cauti pe mine de acum,sau pe cea pe care o stiai?

Leave a Reply

