Pensiv.

image

     As vrea sa fug o zi din mine,sa alerg cu talpile goale pe o plaja pustie,primavara.
     Să nu mai bata nimeni cu pumnii in peretii mintii mele,sa nu ma mai doara picioarele de atata mers printre ganduri.
       Mi-e foame de liniste,de note joase de pian si de aer rece.De minte goala.
       Uneori sufletul tremura mai tare decat mainile care se joaca absent in zapada inghetata.Chiar,de ce-mi tremura sufletul?!
       De ce nu ma lasa sa dorm,sa visez si sa respir,de ce se arunca in gol in fața mea fix cand am mai mare nevoie de el?!
       As vrea sa spun ca scriu din suflet.Mint.Scriu pentru ca sufletul meu e obosit si il dor picioarele de la atatea cautari fara raspuns,de la atatia pasi fara ecou.Scriu să-l odihnesc pentru o clipa,sa inchida ochii macar putin,cat il usurez macar de un gand,de o traire,de o framantare.Cred ca locul asta functioneaza  ca un pensiv ;multa lume poate sa imi citeasca gandurile,sa le aiba pe tava,dar putini le pot intelege.Nici eu nu le inteleg.

Si totusi,unde ma pot ascunde,departe de peretii mintii mele?!

  
 
   

Leave a Reply

