Despre mine

image

   Vreau sa asigur maxima coerenta posibila intre fiinta mea intima si cea sociala ,sa nu-mi ascund inima sub preș.
     Mi-as scoate inima din piept si as face-o bucati numai daca cineva mi-ar da certitudinea ca asa as putea scrie mai bine,pentru ca scrisul e emotie,fantezie,energie,libertate,e un schimb intre cei ce scriu si cei ce le respira cuvintele.
        As vrea uneori sa stiu ce gandesc cei care imi citesc randurile,să imi scrie si ei inapoi,sa stiu cine sunt si ce i-a adus aici,ca spectatori in gandurile mele.As vrea sa stiu cine sunt cei ce nu ma cunosc,langa care nu am stat niciodata dar imi citesc gandurile si ma cunosc mai bine ca oricine.

Sunt genul de om normal ,langa care poate ai stat in metrou sau pe langa care ai trecut pe strada,in aglomeratie,sau poate ne-am ciocnit odata pentru ca eu eram cu nasul in telefon si scriam aici.
Imi place sa scriu,sa desenez si sa fotografiez lucrurile frumoase pe care viata mi le pune in cale si ma simt norocoasa pentru ca sunt tare multe.

Imi plac Conversii,ciocolata,bratarile si filmele cu Johnny Depp.
Vreau sa citesc toate cartile din lume pana lumea o sa fie fara mine si sa-mi imprim povestea pe piele,cat mai in detaliu.

Nu vreau sa schimb lumea,vreau sa ma schimb pe mine .

Leave a Reply

