Scopuri

image

   Intodeauna am crezut ca scopurile oamenilor ,mai ales cele care privesc viata sunt demne de luat in gluma.
O gluma seaca care umplu o conversatie banala atunci cand se asterne linistea.
   Vreau sa am multi bani si o casa mare si un job de executive director,concedii in cele mai exclusiviste locuri din lume.
Banal.Egoist.Obositor.

Am auzit in  acum prea putini oameni care sa spuna ca vor sa citeasca toate cartile din lume si sa calatoreasca peste tot fara nici un ban,ca vor sa renunte la jobul lor si sa picteze sau sa se apuce de fotografie.
  Scopurile ne ranesc sufletul si ne hranesc orgoliul pentru ca viata nu e un scop in sine,ci o aventura savuroasa fara o destinatie anume ,iar scopurile sunt doar niste bariere pe care ni le impunem singuri.

One thought on “Scopuri

  1. Mda, draga mea, oamenii sunt pasionati de faima si uita de lucrurile care ii fac cu adevarat fericiti. Mi-as gasi pasiunea, as scoate tot ce e mai bun din mine pentru si prin ea, si as fii fericita.

Leave a Reply

