E in drum

image

Si pana la urma unde duc cautarile noastre?De ce cautam toti ceva chiar daca nu avem nici o certitidine ca vom gasi vreodata acel lucru?
Oare pasii nostri duc spre nicaieri?
Ce ne da noua certitudinea ca intr-o zi ne vom trezi mergand pe un drum plin de indicatoare si borne care ne spun cat mai avem de mers pana acolo?

Cred ca daca viata ar fi previzibila,ar fi extem de plictisitoare.
“In 5 zile o sa pleci intr-o excursie la Paris,anul viitor o sa iti cumperi masina la care ai visat din copilarie si peste fix 2.5 ani o sa vezi rasaritul din balon.”

Cine naiba ar vrea sa stie cand viata o sa vireze in 50 de metri la dreapta?
Am impresia ca oamenii au un mecanism antifericire pe bord.De ce ai vrea sa stii unde duce drumul pe care mergi acum cand stii ca poti oricand sa tragi pe dreapta si sa te bucuri de peisaj cat timp ai nevoie?

2 thoughts on “E in drum

  1. Oamenii alearga mereu dupa necunoscut ;asta poate pentru ca stiu ca au o viata monotona iar putina adrenalina,indiferent de cum va vira viata, nu o sa strice niciodata.
    Daca as vrea ca ceva sa fie in drumul meu,as alege sa calatoresc permanent fara niciun ban ;asta pentru ca e visul fiecaruia ,

    1. Aia cu calatoritul fara nici un ban e o chestie foarte tare .Imi imaginez ideea ta.Cred ca intr-un fel,calatoriile sunt un mod de viata pentru unii oameni,trebuie sa ai predispozitie interioara pentru asa ceva.
      Eu nu cred ca as rezista pana la treaba cu ,,nici un ban” dar o viata plina de calatorii am si eu pe lista.

Leave a Reply

