Oameni de azi

image

Daca te plimbi pe strazile orașului,in aglomerația orașelor mari, te lovesti de oameni ingandurati,ferici,tristi pe care probabil îi vezi pentru prima si ultima oara .
Intotdeauna m-am gandit la oamenii pe langa care trec zilnic ca poate destinul ne-a facut sa ne intersectam,fugitiv , vietile,dar doar pentru o clipa,cat sa ne privim pentru o secunda poate,si apoi sa mergem mai departe .
Sunt oameni care ne-au ramas in memorie o fractiune de secunda,zece,sau poate un minut ,oameni langa care am stat in metrou sau de care ne-am ciocnit din neatentie pe strada in timp ce scriam ceva pe telefon.
Studiez oamenii in cele mai banale momente si o mare de intrebari imi inunda mintea:
Oare i-a spus cuiva “te iubesc” azi?
Ce culoare are camera copilariei lui?
De unde vine si unde pleaca?
Oare o sa ne mai intalnim vreodata si o sa trecem unii pe langa altii ca doi straini,din nou?
Adevarul e ca nu stiu nimic din lucrurile astea,dar ceva stiu sigur.
Stiu ca noi,oamenii, functionam ca un intreg,ca niste piese ale unui mecanism in perfect echilibru.
As vrea,in naivitatea mea sa cunosc toti oamenii din lume,sa stiu spre ce orizonturi se indreapta,ce carti au citit,daca femeia care tocmai a trecut pe langa mie e mama cuiva,copila cuiva sau sora cuiva.
Si…oare e fericita?

5 thoughts on “Oameni de azi

  1. . Însă pământul se depărtează pe măsură ce el se apropie, aşa cum eu aş vrea să ajung la el pe aceeaşi şosea cu un singur sens, dar cu mii de semne de circulaţie. Prea multe semne. Şi ştii ce? Nici unul, nici măcar unul, nu-mi spune că drumul este neterminat, că nu am să ajung nicăieri aşa, că poate am s-l pierd pe el şi poate am să te pierd şi pe tine. Nimic nu mă opreşte; cad în gol sub zgomotul distorsionat şi chinuit al unei ultime speranţe, unei frâne. Iar golul… Ei bine, golul nu duce nicăieri. Parcă m-aş plimba în vid, undeva înlauntrul cerului, printre stele, căutând nimicul.

    1. Cred cu tarie ca fiecare pas pe care il facem in viata,il facem cu incertitudine.Nu stim daca la urmatorul vom cadea in gol sau daca pasii nostri duc in final undeva.
      Eu sper ca asa e,numai ca pana acum mi s-a demonstrat exact contrariul.

Leave a Reply

